U Follow I Follow

Khamis, 22 Mac 2012

ABP melawat sungai petani...

Salam...

apa khabar rakan blogger...! lama juga aku tak menulis,kesian kat blog aku nie kabur je dari pandangan aku,... korang pun kan kan,bukan tak nak menulis,cuma mood nie kurang sikit seminggu dua nieh,plak tuh penat pun ye jugak tak cukup rest mana taknya balik kampong ari tu rasa cam terkejar kejar jeh balik pagi kamis naik kapai torbang okaylah suka...,malam ahad dah kat sini,balik sini naik ketapi terhenjut henjut sampai kl central,kejaq plak komuter,cam ikan sardin...sabar jelah ! tu lah gara gara ikut cakap anak nak naik ketapi....! penat sangat sangat pastu isnin dah mula keje,ingat nak amek cuti rehat satu hari tapi sayangkan cuti punya pasai maklumlah banyak bulan lagi nak pakai cuti nie hingga ke hujung tahun,belum lagi anak tak sihat,cuti cuti malaysialah...

nak citer sikitlah kat kampong ari tu ABP berita harian ada datang kat tempat aku,punyalah ramai orang kat village Mall tu,akulah salah sorang yang ramai tuh hi hi....dapatlah aku snap bintang bintang yang aku rasa ok ok laaa........

korang layanlah poto poto nie.....
aku tinggalkan korang  kejap yea coz ada keje menunggu,jumpa lagi !




















8 ulasan:

  1. ooooooooooooooo ada org tu salam ngan artis la kot
    hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak leh nak salam cium tangan,owg ramai berasak asaklah,sian si kecik dok celah kain jeh hi hi....

      Padam
  2. meriahnya.. klau nureen sure x pei sbb sesak hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang sesak pun,tapi tu lah nak tengok artis punya pasai,redah je lah hi hi.....

      Padam
  3. best tu dpt tgk live ramai artis2 ye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ah ah artis tu turun bukannya ape nak suh kita vote dialah tuh hi hi

      Padam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.