U Follow I Follow

Selasa, 6 Mac 2012

minggu peperiksaan & cuti persekolahan

alhamdulillah dengan izin Allah S.W.T dapat aku titipkan entry tuk hari ini.

ujian persekolahan anak anak dah bermula...minggu nie giliran sek rendah,minggu lepas ujian persekolahan Kafa dah selesai,malah anak anak dah pun menerima sebahagian kertas ujian beserta markah,alhamdulillah anak yang darjah 1 walaupun masih lagi dalam tahap pembelajaran sek rendah & sek agama,tapi alhamdulillah prestasi nye memberansangkan...harap harap anak-anak dapat lalui minggu peperiksaan ini dengan hati yang tenang dan dapat menjawap soalan dengan baik.

minggu depan cuti persekolah dah bermula,anak anak dah tahu yang kami semua akan balik kampong emak aku di Sungai Petani,Kedah.si kakak asyik membilang hari jeh,siap calendar aku habis di pangkah sana sini.maklumlah budak dah besar tahu apa erti balik kampong kan,tambahan lagi ada anak buah aku sebaya dengan dia,memang kalau balik ke kedah berkepit jeh ngan sepupu nya....

kelmarin kebetulan plak,emak aku tepon gi tahu jiran sebelah mak aku jemput aku datang umahnya dia wat kenduri kawin anak tunggalnya,alhamdulillah rezeki aku la nie dapat makan nasi kenduri,dah lama tak makan nasi kenduri,asyik pi makan nasi arab jeh he he....
anyway,t aku lod gambaq gambar percutian aku kesana ye ( wah cam lah gi bercuti ke overseeeeee....)

jumpa lagi next entry,bye bye


 

4 ulasan:

  1. BESTNYA MAKAN KENDURI..JGN LUPA BAWAK BALIK BUNGA TELUR YER ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah irfa,tapi kan...lagi best dapat balik jenguk orang tua di kampung....!

      Padam
  2. assalam lienda..acik pun suka pi makan kenduri.

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.