U Follow I Follow

Ahad, 8 April 2012

layan....

malam kelmarin kopak lagi duit aku layan anak anak gi funfair,tapi bila pikir pikir tu memanglah aku ngan hubby keje tuk anak anak juga kan,takpelah habis duit sikit janji depa bahagia dan gembira kan ! anyway...aku tak banyak snap gambaq sangat coz aku lupa lak nak bawa kamera,nie pun guna hp hubby aku yang tak bape canggih tu,tapi layan jugalah snap gambaq semasa di sana....




tengah usha usha apa yang nak main....


waaa,kena beli token lau tak...tak dapat main....



                    tingin nak naik menatang nie...tapi perasaan takut menguasai diri hi hi.... 






tengok tu hubby dah mula cekak pinggang,tak sabaq nak terjahlah tuh....




kegembiraan anak anak penawar duka aku ngan hubby !



masyaallah tengok tu,kanak kanak tua !



kakak.....


adek.....


hah sini yang kami berhabis.....


tengok tu....





ape ape pun weekend aku ngan anak anak terisi beb....!