U Follow I Follow

Ahad, 8 April 2012

layan....

malam kelmarin kopak lagi duit aku layan anak anak gi funfair,tapi bila pikir pikir tu memanglah aku ngan hubby keje tuk anak anak juga kan,takpelah habis duit sikit janji depa bahagia dan gembira kan ! anyway...aku tak banyak snap gambaq sangat coz aku lupa lak nak bawa kamera,nie pun guna hp hubby aku yang tak bape canggih tu,tapi layan jugalah snap gambaq semasa di sana....




tengah usha usha apa yang nak main....


waaa,kena beli token lau tak...tak dapat main....



                    tingin nak naik menatang nie...tapi perasaan takut menguasai diri hi hi.... 






tengok tu hubby dah mula cekak pinggang,tak sabaq nak terjahlah tuh....




kegembiraan anak anak penawar duka aku ngan hubby !



masyaallah tengok tu,kanak kanak tua !



kakak.....


adek.....


hah sini yang kami berhabis.....


tengok tu....





ape ape pun weekend aku ngan anak anak terisi beb....!


7 ulasan:

  1. memang anak2 suka betul pi funfair kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye laa kannn bukan anak anak je suka mak bapak budak pun jadi budak budak...!,sekali sekala apa salahnya kan,sib baiklah funfair nie di buka setahun sekala,lau tiap bulan,botak kepala hi hi.....

      Padam
  2. DAH LAMA X GI FUNFAIR..NI DEKAT MEKDI BBN NILAI TU KER?

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah tukaq kat sebelah tesco nilailah ! tapi mahailaaaa...masok jeh kena bayaq dewasa 4,kanak2 2....ape ke jadahnya nak main menan pun kena token sampai 4 token sorang...
      waaaa,layannn....!

      Padam
    2. oh yer ker?
      patutla adik saya membebel..dia kata nak masuk pun kena bayar.tah hape2 kan

      Padam
  3. masuk pun kena bayar ker??? lecehlah macam ni...... dulu masuk tak payah bayar pun....

    BalasPadam
  4. tu lah masuk kena bayaq,maklumlah orang nilai kan kaya kaya belaka aminnn......

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.