U Follow I Follow

Selasa, 13 Disember 2011

suami mithali

salam selasa,
tengok tuh,sempat lagi posing....
korang tahu kelmarin kan hari cuti,cuti agung...jadi dah tentulah aku bangun lambat sikit dari hari biasa maklumlah hari tak bekerja,ada canlah aku bangun lambat sikit...pas solat subuh langsung aku tidoq balek
sampailah jam 10,
korang tengok tu,anak anak aku,hubby aku sedang mengerjakan kipas siling aku...rupanya seharian depa berkemas rumah...amboiii baguih punya isteri,laki dok kemas umah,bini dok tidoq,camane nak jadi isteri solehah nie hi hi...
aku rasa hubby aku bahagia kot tolong aku kemas umah :-) aku tahu hubby aku tu dah boring sesangat dok umah maklumlah masih dalam mc lagi...biaqpi lah dia nak bersenam sikit hi hi....tengok tu hah sempat lagi bergayut ngan tepon,tah sape tepon pagi pagi tu pun entah aku pun tak tahu....