U Follow I Follow

Selasa, 1 Mei 2012

santai hujung minggu


nielah kerenah anak anak aku di hujung minggu lau tak kemana mana,depan umah pun jadik he he....tak sompat nak snap gambor masa hitea di scret recepi,dah habis baru tingat nak snap gambor apa daaaa......







tengoklah kerenah anak anak aku nie....ada yang posing tepi pagar,nu hah taman depan umah aku pun jadik....



nielah dara pingitan aku ooooo....


nie sorang lagi.....



nie yang tak tahan nie,si kecik posing....

 










9 ulasan:

  1. u duduk desa cempaka Nilai ker???

    BalasPadam
    Balasan
    1. ah ah kita dok desa cempaka 3 nilai,nape ek...?

      Padam
    2. dekatlah.... saya cempaka 2...

      Padam
    3. dekatlah kita ya...... saya cempaka 2

      Padam
    4. Oh iye...mudahan satu ari nanti kita berjumpa yea...

      Padam
  2. Assalamualaikum Lienda...terima kasih kerana sudi singgah blog akak...

    Hmmm...biasalah anak2 kan...suka sgt berposing... sama aje dgn anak akak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama sama kita kak...
      ye lah kak,anak anak kita nie suka sangat posing posing....yang jadi mangsa maknya tolong snap hi hi

      Padam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.