U Follow I Follow

Selasa, 1 Mei 2012

sate R&R Seremban


ari tu aku dan hubby tunaikan permintaan anak anak nak  makan sate,mula tu ingat nak pi makan ke kajang,orang kata kat sana sedap tapi aku rasa kat seremban nie sate R&R nie pun apa kurangnya sedap beb sama cam sate kajang tu cuma kat sini sate kambing,sate perut takdak cuma sate ayam dan daging saje....dagingnya lembut,nie memang faveret anak anak aku juga aku ngan suami....




 tengok tu dah sampai pun,nam[ak cam sedap kan....



 nasi goreng kampong pun sodappp....


 tengok tu lau boleh ngan lidi lidi sekali pun nak di makan,tu nak bagi tahu betapa sedapnya sate R&R


 dah berandar tu,penat makan ke dik ooiiii...




 alamak daging terselit kat gigi plak nie.....


 laaa nie nape plak nih.....! tercekit daging ke....




tengok anak dara aku nie,dah habis makan nak posing plak....