U Follow I Follow

Khamis, 22 November 2012

Ya Allah,beri aku lebih kesabaran

tadi sampai opis jam nunjukkan dah kul 11.15,pagi jam 7.30 dah tercegat kat pintu klinik untuk checkup....kul 8 pintu buka serbu...dapat giliran no 2 checkup,oklah kan ingat hari nie leh setlle awai....
dapatlah pi opis awai sikit....pas dah amek no tunggu untuk di panggil ujian ayaq kencing plak,pastu amek darah...pastu tunggu lagi.....misi lak nak cek perut....adussss....dapat no 2 tapi mak oooiiii tunggu kat 1jam sotongah baru leh jumpa misi...masa tu kan kejap duduk kejap bangun...2 3 kali jumpa misi tanya bila giliran aku kena panggil...coz pelik gak lah no 2 tak di panggil panggil,no 5 dah di panggil ape ke halnya kan....muka dah kelat semacam jeh.....jam 9.45 barulah nama di panggil....masa tu kan mood aku memang dah down habis,misi tanya sepatah aku jawab sepatah....misi suh aku baring aku baring masam....malas nak pandang muka misi tuh...( sebenaqnya aku nak cool tapi takleh nak cool,coz hati nie dah hot )....
lepas dah misi tu bebel sorang sorang ,aku denganq dengan tak dengaq jeh....hu hu....
entahlah hari nie kesabaran aku dah hilang sekejap.....mujurlah ada suami kat sebelah,sejuk sikit ati aku hi hi....dah masok dalam keta baru terperasan lak time slip yang aku mintak suka suka ati letak nama aku berbinti kan oranng lain....aduhhhh tension tul...tak pasai pasai aku kena patah balik minta time slip yang betul.....nama aku Azlinda Binti Haji Ahmad misi oooiiii..............bukannya nama yang tertera tuh.....



6 ulasan:

  1. hahaha..saya kesian tp saya nak gelak tgk bin tu
    sabarlah kak ye

    BalasPadam
  2. tahu takpe,teruji kesabaran akak tau hu hu

    BalasPadam
  3. menguji kesabaran betul sbb tu saya tak suka gi hospital @ klinik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. abih tuh nak wat geno,lau tak check-up tak tau lak pekembangan ibu ngan baby hu hu

      Padam
  4. HAHAHAHAAH...ADOI BOLEH PULA TERSILAP NAMA SABAR JELAH KAK..HAHAHA

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.