U Follow I Follow

Selasa, 20 November 2012

Mukadimah cuti sekolah


nie baru mukadimah suka suki anak anak di alam cuti sekolah....baru mukadimah yea...belum betul betul cuti cuti malaysia lagi yea....tak tahulah ada cuti cuti malaysia ke tak taun nih coz perut nie dah memboyot,dah tak leh terbang ke awan biru....anak anak sibuk asyik bertanya bila lagi nak gi tidoq hotel nie ibu...aduhhhh.....tensionnya...cuti sekolah jeh nak tidoq hotel,cuti sekolah jeh nak tidoq hotel.....
tapi betullah aku pun teruja gak nak cuti cuti malaysia....dah penat asyik layan kojo jeh...nak jugak beristirehat hujung hujung taun nieh.....tapi memandangkan hujung taun nih mak aku wat kenduri besaq adik aku kawin....terpaksalah aku pospon cuti cuti malaysia aku tuh,nampak gayanya kenalah aku pusing seluruh nogori sembilan nie jeh tuk penuhkan cuti sekolah anak anak aku....:-)

************

- moh kita layan gambaq gambaq anak anak mandi manda di putrajaya -






















t a ta

10 ulasan:

  1. haa.. kalau saya bawa anak ke sini.. kena petang2 sket.. sbb diorang payah benor nak balik.. jadi gi petang.. cepat sket nak gelap.. so senang la kalau reason gelap.. jom balik jom.. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye lah betul tuh,kita pun bawa anak anak kesini petang petang sikit dalam kul 5,sempatlah anak anak berendam 2 jam ha ha...tu pun dah kecut semuanya :-)

      Padam
  2. ni bukan kolam yg saya awak anak2 tu..yg ni nampak lebh luas..nanti saya dtg ambik alamat ye

    nape byk gambar dlm blog ni tak keluar ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. kek putrajaya banyak tompat mandi awam tuk anak anak...kena rajin mencari jeh... :-)
      tulah banyak gambaq yang tak kuar,ada virus kot...hu hu

      Padam
  3. Alah tak nampaklah gambar2 tu..teringin juga nak tgokkk..;(

    BalasPadam
  4. napa xleh tgk pic ye, viurs yek.. salam kenal & tq sudi follow KA . dah follow back 53

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.