U Follow I Follow

Rabu, 7 November 2012

sg congkak part 2


- JOM LAYAN GAMBAQ -

di pendekkan citer,pagi sabtu kami berkonvoi mengikut cikgu menuju ke sungai congkak hulu langat,jauh jugak siuttt aku ingat sat jeh dah sampai rupanya jalan menuju ke ceras,segala lurah dendam di lalui....
ingat tuh cam kompeden jeh,cakap ngan hubby and anak anak pasni dah tahu jalan leh lah wekend kita datang picnic kat sini,tapi bila dah gini...jalan sat masok hiway,sat masuk pekan,sat masok simpang,sat naik bukit turun bukit....haru biru rasanya....follow keta cikgu pun dokat dokat jeh,takut terlepas follow,lampu isyarat kuning pun terjahhh....hi hi tawakal je lah.... yea !

pintu masok ke sg congkak

cetek jeh ayaq terjun




hubby bertanya sesuatu ngan cikgu

acara kepit bola



acara bawa lari bola


acara tarik bola dalam gelung rotan

acara straw getah

acara jalan itik

bersiap untuk acara tiup belon,takut tapi kena gak tiup sampai pecah

aduhyai..takutnya.....

acara boling padang untuk kaum ibubapa

acara lumba lari

acara lompat katak

acara tiup belon tuk kakak abang

acara kakak abang tarik gula dalam tepung

ciup dik jangan tak tiup....


kaum bapa sedang membakar ayam


kentang bakar pun ada



dah penat sukan,acara mandi manda










dah penat mandi,masa untuk makan....




tetiba lak bateri kong,dah tak leh nak snap gambar penyampaian hadiah....hu hu