U Follow I Follow

Khamis, 2 Mei 2013

selsema,batuk


kesian,baby ameer dah 4,5 hari selsema batuk...tak baik baik....tidoq pun asyik meragam merengek jeh....tak selesa agaknya hidung sumbat...baru je nak lelap dah terbatuk batuk...kesian aku yang tengok nie selalu berdoa minta selsema dan batuk tu tukar kat aku...biaqlah aku yang tanggung tu semua.....breast feed pun dah kurang coz camner ameer nak hisap...hidung sumbat,mulut tertutup....aku lum lagi bawa pi klinik,coz ingat nak tengok sari dua lagi...lau masih tak baik baik terpaksalah aku bawa pi klinik...bukannya ape ameer baru 2 bulan 2 minggu...kecik sangat nak makan ubat...lagipun tak elok kalau dah kena makan antibiotik kan....mak aku suh calit ngan kunyit hidup..so aku cubalah petua nie,so far aku dah buat 2 hari alhamdulillah...ameer dah boleh tidoq,dah kurang meragamnye....aku dan suami pun dah kurang bangun malam dek kerana ameer meragam hi hi....