U Follow I Follow

Jumaat, 31 Mei 2013

cari nahas


hai nyamuk nyamuk,memang cari nahas,kou dah lama hidup kan...hah tibalah riwayat kou sang nyamuk hari ini,...ade ke kou cari mangsa anak aku yang montel nie...memang betoi betoi cari nahas....

nampak tak sang nyamuk tengah wat ape tu....

sebenarnya aku pun tak perasan yang ada sang nyamuk kat situ,konon kononnya aku nak snap gambaq anak tengah tidoq....tup tup bila dah snap tengok balik gambaq kat henpon aku ternampak menatang nie....waaa terkejut giler aku....nyamuk nyamuk,takde tempat lain ke kou nak hinggap !!!!