U Follow I Follow

Selasa, 1 November 2011

akhirnya dapat juga !


masam je anak ibu nie,sian dia....
 masam jeh muka anak aku nih...

" ibuuu,ibu belikanlah anak patung cam kakak anis tuh,baby (panggilan manja anak aku ) sukalah,comel...
 nanti ibu belikan yea ! lambatnye !( luah anak aku....!)

<><>
<>
<><>
anak patung kepunyaan kakak anis

alahai....
akhirnya dapat juga anak aku miliki anak patung impiannya ,bangganya aku sebagai ibu dapat menunaikan hajat anak aku

tengok tu... :-)

hai anak anak,segala keinginanmu akan cuba aku tunaikan....!

2 ulasan:

  1. wah..sukanya dia.impian dah jd kenyataan

    BalasPadam
  2. jadi ibunya tak yah buat baby lainlah,coz dah ada baby tuh...dah tentu tak besaq besaq he he ....

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.