U Follow I Follow

Rabu, 7 Disember 2011

makan lagi

hai...dah lama tak update blog,aku tak sempat nak updatelah,bos aku ada kat opis,aku hanya leh update blog kat opis jeh tu pun cilup cilup time bos takdak,lau kat umah sure aku tak layan nye,pasai paaa... pasai banyak keje umah nak aku setlekan,maklumlah sepeninggalan anak anak dok umah cuti sekolah nie,umah dah tak berkemas,berantakkan sana sinun dibuatnya dek 4 beradik tuh....takpelah janji aku dapat save duit dari dok antaq depa ke taska....duit taska RM620 tu aku dah boleh wat beli barang barang sekolah betul tak.....
oh yea,nie aku baru balik dari lunch di luar,ada akak kat opis ari tu kan aku ade citer kitaorang pi makan                nasi-arab tapi masa tu akak tuh tak dapat datang join coz tak sihat,haa... hari nie kitaorang pi makan lagi tapi tempat lain akak birthday girl tu belanja....nampak tak gambaq sebelah tu aku sempat snap masa aku gi makan tadi 'hot plate yee mee...'eemmmm menjilat jari wa kata luuuu....gendang gendut tali kecapi kenyang perut suka hati hi hi,anyway timakasih wat birthday girl,moga panjang umur dan di murahkan rezeki,aminnn.

9 ulasan:

  1. terliur ar,macam nak makan skrg gak

    BalasPadam
  2. cer tanya kakjee,ada resepi tak ?

    BalasPadam
  3. baru pekena sizzling meeni semalam... tapi tak sedap sebabnyer pi balut hadiah dulu lepaihtu datang dah kembang minyer...

    BalasPadam
  4. Kalau mee sizzling akak suka mee yang lebar tu... tak suka yi mee...hehehe

    BalasPadam
  5. hot plate nie kena pekena panas panas baru terangkat beb...salam kenal untuk yan !

    BalasPadam
  6. hi lienda, thank sudi datang blog akak :)

    akak tak suka sangat makan mee sizzling, pening kepala

    BalasPadam
  7. ye ke kak ummi,banyak sos tiram ek...!

    BalasPadam
  8. salam lienda...tq datang blog akak...akak dah follow balik....juga klik2kan nuffnang anda...he he...support adik2...

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.