U Follow I Follow

Selasa, 13 Disember 2011

suami mithali

salam selasa,
tengok tuh,sempat lagi posing....
korang tahu kelmarin kan hari cuti,cuti agung...jadi dah tentulah aku bangun lambat sikit dari hari biasa maklumlah hari tak bekerja,ada canlah aku bangun lambat sikit...pas solat subuh langsung aku tidoq balek
sampailah jam 10,
korang tengok tu,anak anak aku,hubby aku sedang mengerjakan kipas siling aku...rupanya seharian depa berkemas rumah...amboiii baguih punya isteri,laki dok kemas umah,bini dok tidoq,camane nak jadi isteri solehah nie hi hi...
aku rasa hubby aku bahagia kot tolong aku kemas umah :-) aku tahu hubby aku tu dah boring sesangat dok umah maklumlah masih dalam mc lagi...biaqpi lah dia nak bersenam sikit hi hi....tengok tu hah sempat lagi bergayut ngan tepon,tah sape tepon pagi pagi tu pun entah aku pun tak tahu....

8 ulasan:

  1. salam perkenalan..salam follow jugak..sudi2 kan singgah blog saya..

    BalasPadam
  2. haiii..salam ziarah...saya follow belog ini ya..=) rajinnya buat keja umah...so sweet...=)

    BalasPadam
  3. sweetnye, hubby...
    salam singgah~

    BalasPadam
  4. Hahah. Nasib bek die x bergayut kt kipas tuu. Heheh.
    Nyway, salam kenal.
    :D

    BalasPadam
  5. thanks coz sudi singgah&sudi follow my blog,salam perkenalan...
    hidup berumahtangga nie kenalah saling bantu membantu tul tak,apa yang penting kejeeesama... :-) !

    BalasPadam
  6. As salam....

    Singgah sini..salam kenal dan selamat berblogwalking :)

    BalasPadam
  7. kalau kakak pun bab membersihkan kipas, lampu dan cendeliar semu akerja hubby juga. Kakak gayat panjat tangga hihi...

    Terima kasih sudi ke blog kakak. Selamat berblog. Kakak dah follow sini bagi tambah meriah

    BalasPadam
  8. salam kak Ramlah Ram..(eh maaf tersasul lak),thanks coz sudi singgah ...t saya singgah blog akak yea !

    Kakzakie,thanks coz sudi follow balik....

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.