U Follow I Follow

Rabu, 7 Mac 2012

07 MARCH 2012


 malam tadi detik 12 tengah malam,ada mesej masuk rupanya mesej dari mak aku ucapkan selamat hari lahir wat aku,terus aku jadi sebak,coz mak akulah orang pertama yang ingat tentang hari lahir aku,of kos lah kan,sebab dia yang melahirkan aku.....bangun tidor anak anak pulak ucapkan "selamat hari jadi,ibu" timak kasih sayang sebab ingat hari lahir ibu,tak de ape ape ke,tanya aku...he he anak anak aku senyum jeh ! nie hah,kad untuk ibu....!timakasih.

di opis kawan kawan dah wish kat aku,alamak mana depa tau today hari lahir aku....!depa tengok dalam facebook,ade yang wish dalam facebook....wah canggih kan ! timakasih lah coz sudi wish kat aku,doakan aku sihat,tambah rezeki ( tambah anak oppsss....nanti dulu ek ! ) ,jadi isteri yang soleh,ibu yang penyayang.....cantik tak...? nie hadiah dari kakak kat opis aku,timakasih yea atas hadiah nie....



ape,tak dengaq,hubby aku...? eeemm dah tentulah awai awai pagi dia dah wish kat aku,cuma tuh geram sikitlah coz hp dia yang ngingatkan dia tentang tarikh keramat aku nie....anyway aku tak kisah sangatlah  tak kisah pun janji ada wish dari dia,hadiah...? katanya tunngguuuuu..., takde pun takpe ingatan dari hubby tu yang penting ....thanks sayang,doakan moga kita menjadi suami isteri yang bahagia yea di samping anak anak......waaa dada dah sebak nie,coz Allah masih izinkan aku untuk terus bersama sama keluarga,dan juga menghambakan diri kepadanya.

aminnnn......

1 ulasan:

  1. happy bday to u
    happy bday to u
    happy bday to u kak lienda
    happy bday to u

    meh la kat meja saya ambik hadiah :)
    moga bahagia milikmu

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.