U Follow I Follow

Isnin, 5 Mac 2012

calon baru

tiap kali ada entry baru,pasti aku tak lupa mohon maaf  coz update tak semewah bloger lain...,sekali sekala jeh,tu pun aku curi masa keje aku sikit...

nie nak citerlah sikit hari sabtu aku baru baru nie,wah! korang caya tak aku tersenarai dalam calon pemilihan AJK dalam Mesyuarat Agung Koperasi Malaysia Airlines Kawasan (KLIA) ke 8 bagi tahun 2012.tengok tu hah pas calon aku.ada hati juga aku nak jadi calon yea,bukannya ape semangat aku nak gantikan orang orang lama,jadi pelapis pelapis baru ha ha...

ramai juga calon yang tersenarai 69 orang calon,yang di kehendaki hanya 30...dah tentu terang terang aku terkeluaq bukannya ape aku baru first time orang baru di calonkan,yang lain tu kebanyakkan orang orang lama,siap pancing undi lagi,akuu.....hampeh,hanya beberapa kerat jeh yang aku kenai...tapi tak sangka jugaklah yea,267 orang yang mengundi aku,atleast ada juga yang sudi mengundi aku ha ha....

tapi yang bestnya tu,bukanlah aku nak cakap yang aku hadir mesyuarat nie semata mata nakkan elaun kedatangan sebanyak RM50.00 tu,tapi memang dah salah satu agenda yang akan di berikan elaun pada sesiapa sahaja yang hadir dalam mesyuarat tersebut....,mungkin juga inilah salah satu pihak Koperasi Malaysia Airlines nak pancing undi untuk staff staff Malaysia Airlines soh join Koperasi senanglah nak wat loan ha ha ha....



maaflah tak dapat aku nak citer panjang panjang,coz masa amat mencemburui aku,t kita jumpa di lain entry yea,bye bye...! ( kelam kabut jeh entry aku nie....sowry yea )

Wassalam.

7 ulasan:

  1. Next election AJK mesti naik lienda... sekarang test market dulu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah,harap harap taun depan ada rezeki saya....!

      Padam
  2. PLAN MMG NAK PEGI..SEKALI TIBA HARINYA TERLUPA
    SUDAH..HUHU.RUGI-RUGI

    BalasPadam
  3. bestnye boleh dpt elaun kedatangan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks liza,i dah follow u !

      memang best dapat elaun kedatangan tapi lau jadi wakil lagi lebat elaunnya,tapi kena keje kuatlah he he.....

      Padam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.