U Follow I Follow

Khamis, 20 September 2012

hari ini

alhamdulillah,dapat jugak aku tengok anak aku berpakaian tradisional nie,timakasih yea cikgu coz sudi mengupload gambaq anak anak yang sudi membuat persembahan hari ini untuk meraikan persaraan cikgu sekolah mereka....mulanya aku frust juga tak dapat tengok anak aku wat persembahan,coz persembahan nie tuk tontonan cikgu dan murid sekolah jeh....ehemmmm....atleast dapat tengok gambaq pun cukuplah....

buat cikgu yang bersara tu aku doakan moga di luar nanti cikgu beroleh kesejahteraan,kesihatan juga ilmu yang anak anak dapat dari cikgu tak dapat di balas,betapa besarnya jasa seorang cikgu...!


amirah,barisan tengah 2 dari kanan cam puteri la plak hi hi...



4 ulasan:

  1. wah
    mira ke ni?
    lawa berpakaian tradisi

    BalasPadam
    Balasan
    1. siapa lagi,mira lah tuh...timakasih cik irfa...

      Padam
  2. bleh jadi kenangan dh besar karang ni :)

    akak, sy dh masukkan blog akak dlm bloglist preggy mommy :)
    selalu2 la share pasal pregnancy ye? maceh :)

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.