U Follow I Follow

Jumaat, 21 September 2012

membesaq sebagai johan

alhamdulillah minggu nie baby dalam perut dah hampir cecah 18 minggu,dah 5 bulan lebih dah tapi dah nampak cam 7 bulan hi hi biasalah aku lau mengandung sebulan pun perut aku dah nampak,agaknya perut tebal kot...2 bulan jeh aku dah kena tukaq uniform hu hu....baby dah mula buat gerakan autraman...silap duduk sikit jeh mula terasa tajam...kekadang tu sakit tapi tu tandanya baby dah mula membesaq dah aktif...baby nak bagitahu kot yang baby wujud dalam perut nie he he....alhamdulillah baby aku sihat,membesaq dengan baik,insyaallah....yang bestnya aku pun membesaq dengan baik ha ha....tapi satu jeh yang aku takut,last checkup ari tu doktor scan kata uri aku kat bawah,patutlah aku rasa punding kencing aku nie asyik menekan jeh sakit siutt....dahlah tengah malam asyik terjaga nak terkicit jehhh,walhal kuantiti air kencing tuh....korang pun boleh agak kan kan...mahu aku letak baldi kat tepi katil aku....malulah plak kan kot ditanya dek anak anak...ape aku nak jawab...silap silap haribulan digelaknya aku hah baru padan muka aku kih kih....
harap harap baby nie pusing balik lah yea ikut laluan yang betoiii....insyaallah mudah mudahan...
anyway sekang nie aku dah mula semangat makan,pagi nasi,tengahari nasi malam nasi....jajan jajan aku tak mau tau tak teringin pun....cuma adalah sesekali tu masok mulut jugak.....tapi ape apepun aku harap baby aku nie sihat  cam kakak2nya dan abangnya....insyaallah....



nampak tak,dah memboyot...dah nak nampak tinggi sama meja dah ...
hah tu dia....ape yang ada dalam tu yea....tentulah baby aku yang comei lote !

6 ulasan:

  1. kita serupa.baru 4 bulan dah mcm 7 bulan
    sila salahkan kulit perut yg tebal itu

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasalah,anak dah ramai perut oun semakin tebal ha ha

      Padam
  2. erk.sama la kak. sy pun pelik...baru je sebulan ni tp perut dh nmpk.agknya betul la perut tebal...hahaha

    BalasPadam
  3. ha ha ha,dah tak leh nak sorok...ok jeh kan....

    BalasPadam
  4. same la kite..ni bru 16w..dh besar rase..maybe perut dh pernah mengembang..kuikuik...

    BalasPadam
  5. biasalah tuh,lau dah beranak penak nieh gitulah mengembang sana sinun....kih kih kih

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.