U Follow I Follow

Selasa, 16 Oktober 2012

Ya Allah ! ampunkan hambamu ini

Assalamualaikum...

pagi nie fikiran bercelaru sikit,mikirkan ape yang terjadi kelmarin....
kisahnya begini,satu malam yang dingin ( he he ) malam tadi aku tak sengaja telah membunuh seekor katak yang entah dari mana datangnya tetiba muncul dalam dapur rumah aku...mulanya aku ingat nak biarkan saje katak tu cari jalan keluar tapi aku takut katak tu tak geti cari jalan keluar....and merayap seisi rumah plak...anak anak dahlah takut ngan binatang tuh,aku pun takut...langsung tetiba aku ambek batang penyapu lalu menghentak memukul katak tu sehingga lembik,sebelum tuh aku dah spray ngan sheltok jadi binatang tu pun cam biul sikit lemah urat sendinya...senanglah aku nak mengerjakannya....dah aku kerjekan hingga lembik lalu aku flashkan ke tandas.....aku tak tahu samade riwayatnya dah tamat....masa tuh hasben aku takdak gi solat kat surau...lau ade dia mungkin aku tak segila itu.....

pastu bila tidoq jeh aku asyik mikirkan ape yang berlaku tuh,memang aku tak leh tidoq malam tadi....
nak citer kat hasben belum tercerita lagih...aku benar benar takut,bila tingatkan pesanan orang orang tua juga hasben aku....tapi aku memang tak sengaja masa tu,secara spontan aku jadi gitu....baby dalam perut aku malam tadi asyik menendang aku cam ade yang tak kena jea,aku pusing kanan,pusing kiri melentang...

ya Allah ya tuhanku ampunkan hambamu ini,aku tak sengaja melakukan perbuatan itu,aku menyesal,dan bertaubat....aku bertawakal padamu ya Allah Ya Tuhanku,janganlah kau berikan natijah yang tidak elok buat diriku,baby yang aku kandung juga keluargaku,aku bermohon padamu ya Allah kou peliharalah kandungan ku ini,kou berikanlah ia sesempurna seperti zuriatku yang terdahulu aminnn.....

4 ulasan:

  1. akak bukan sengaja..jadi minta ampun padaNya
    manusia kadang2 alpa..moga Allah mengampuni
    jgn fikir negatif..

    BalasPadam
  2. Semuga semuanya baik-baik belaka......

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah,aku bertawakal padamu ya Allah Ya tuhanku....

      Padam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.