U Follow I Follow

Jumaat, 12 Oktober 2012

baby tersedak susu

beberapa hari lepas aku ada posting kisah perginya baby kawan aku....nak tahu puncanya ape?
tersedak susu kawan kawan,innalillah....camana leh terjadi camtu aku tak tahu ,cuma yang tahu sikit..malam tu kawan aku menyusukan baby...biasalah kita kan menyusu baby @ anak sambil berbaring langsung tidoq betul tak...gitulah juga kawan aku...pas nyusu anak sambil lelapkan mata,bangun pagi tengok mulut baby dah berdarah kaku bawa ke spital dokto sahkan dah meninggal...hu hu sedihnya begitu senang baby kecik tu pergi , nie pun berita dari kengkawan yang berhampiran aku belum dapat sahihnya lagi...
memang dah ajal baby tu,tersedak susu tuh hanya penyebab jeh....Allah dah takdirkan baby tu pergi dengan cara begitu....ya Allah ya tuhanku tabahkanlah kawan aku itu,berikanlah dia kekuatan untuk menerima ini semua !