U Follow I Follow

Isnin, 8 Oktober 2012

tabah

salam pagi isnin....dah 2 hari berehat kat rumah kan...so harap hari nie keje tak stresslah yea....
aku pagi pagi nie mood sedih dah melanda...dapat berita anak kawan kat opis meninggal pagi nie,baru jeh aku jumpa dia last kamis ari tuh coz dia pun baru start keje baru habis pantang lah tuh...seronok jeh dia bercerita baby girl dia coz itulah satu satunya baby girl yang sebelum nie semua lelaki 3 orang....tak tahu ape sebabnya,pagi nie rakan seopis baru nak gi melawat kat spital....moga kawan aku tu tabah dalam ujian Allah yang aku rasa memang berat untuk di tanggung oleh seorang ibu yang baru habis berpantang....!

innalillahhiwainnailai hirajiunnn.....


7 ulasan:

  1. Masya-Allah besarnya ujian kawan lienda tu. Moga doa redha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu lah kak,lienda belum jumpa dia lagi kak...

      Padam
  2. eh yg dpt emel tu ke?sapa?
    knape saya mcm x kenal je
    baby itu sudah pasti tptnya di syurga
    moga family kawan akak itu tabah

    BalasPadam
    Balasan
    1. akak belum dapat email lagi,cuma dapat berita dari kawan yang terdekat....insyaallah baby tu pasti tempatnya di syurga....

      Padam
  3. Masya allah sedihnyer.. Nnt update sbb apa yer :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah dah dapat tahu puncanya t saya update yea....

      Padam
  4. Alahai sedihnyaaaa..harap semuanya akan okay!

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.