U Follow I Follow

Isnin, 15 Oktober 2012

dah 21 minggu



 
15Oktober2012 bersamaan 21 minggu & 2 hari

 cepatkan masa berlalu,aku kini dah masuk trismeter yang kedua untuk kandungan aku,rasanya baru jeh aku meninggalkan saat saat genting loya muntah,tak lalu makan,busuk sana sini....ingat ingat tuh dah tak sanggup rasanya menghadapai saat saat itu...alhamdulillah sekang aku dah mula normal kembali ke asal kuat makan,apa saje depan mata semua aku bedal....cuma bau perfume tu jeh aku tak sanggup,seisi keluarga aku di haramkan spray perfume hinggalah baby kecik aku nie keluaq he he.....

baby pun dah mula wat hal,silap sikit nendang,aduhh terasa sakit tapi aku suka memandangkan baby aku dah mula aktif....
 21 weeks pregnant
 minggu nie aku ada checkup,harap aku ngan baby takdak masalah,memandangkan sebelum nie aku di beritahu misi uri aku kat bawah,mudahan dah berpusing balik....insyaallah !


.


4 ulasan:

  1. SEMALAM..lipat baju baby,nak asingkan yg elok dgn tak elok..simpan dalam lemari..tiba2 rasa rindu nak ada baby ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hah apa lagi cepat cepatlah sementara masih muda dan kuat....

      Padam
  2. Bestnyer anak dh nk masuk 5org.. Tahniah kak.. Jga kandungan bebaik yer :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah rezeki keluarga...insyaallah yea...

      Padam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.