U Follow I Follow

Isnin, 17 Oktober 2011

koteow sup

salam...
nyum nyum nyum,wah tengok tu cik kak tu makan tak pandang kita ! takut orang mintalah tuh hi hi.....kawanku menyapa dari belakang ! nielah makan tengahari aku hari nie...tekak nie rasa cam nak makan koteow sup pulak,cam rasa nak demam jeh...tu yang aku gagahi diri nie pi food court tapau si koteow sup nie,kena pulak dengan cili merahnya ala ala bihun sup utara tu ngan cili merahnya....pehhh bos lalu kat belakang pun tak sedar :-)...

apa ape pun bagilah can aku menikmati koteow sup nie,jangan kacaulah terbantut selera aku nanti...k lah aku nak layan maka jap...jumpa lagi bye bye !

alamak baru jeh bye bye,sedar tak sedar dah licin dah ha ha ha !

3 ulasan:

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.