U Follow I Follow

Rabu, 12 Oktober 2011

Hobi Ku

nie nak cite tentang hoby baru aku,mengumpul bekas tapaware (brand tapaware,bukan tipuware tau...!),tapi aku suka kumpul yang kecik kecik,comei comei tu...yang besaq besaq aku kurang minat sikit,takat nie,inilah koleksi comei comei aku
kat opis,kat umah ade laiii yang comei comei...
cite pasai tapaware nie sampai sekarang aku tak bagi hubby aku guna bekas brand tapaware,lau nak bawak bekal guna jeh bekas plastik yang murah murah tu,bukannya ape aku geram,juga terkilan...aku baru jeh nak kumpul koleksi tapaware coz baru jadi hobby baru aku ,tetiba jeh aku terperasan mangkuk bubur aku colour hijau (memang aku sayang sangat coz tulah mangkuk pertama kiranya tapaware sulung aku beli !),bila aku cari cari tak jumpa (selalu tu aku wat isi bubur anak aku),tetiba nak guna takde...terus aku terjah hubby aku.....!
hah,tahu apa jawapan hubby aku,abang lupalah tertinggal kat opis kot (kalau tetinggal jumpa balik takpe,nie tidak.. bayang pun tak nampak ) ! waaaa.....tersirap darah aku,bukannya takde mangkuk lain yang boleh guna,dok nampak yang tu jugak...!habis takkan aku nak berguling teriak kat situ,paksalah aku redha  atas kehilangan mangkuk aku tuh !
nak tahu hubby aku wat muka tak bersalah langsung,sempat lagi tu dia berseloroh,alah ! kan banyak lagi tapaware tuh ( sambil tunjuk pada tapaware yang tipuware ) ! abang tahu tak satu tapaware nie harga berpuluh tau kat rm50.00 satu bekas tau.....! hah,apeeeeeee........( hubby terkejut ! ) ....hah baru hubby aku tahu.....!
sekarang nie lau kawan kawan nak tau tiap minggu aku check almari tempat tersimpannya bekalan tapaware aku tuh,bukannya ape security tak nak nyesal satu hari nanti ! he he.....

3 ulasan:

  1. nak pinjam sebijik..saya punya size besar2 je.
    tengok yg chumel2 ni rasa tergoda jugak

    BalasPadam
  2. Salam Kak Lienda...lompat dari blog kak pah ni...

    Anie pun minat tapaware... takmo tipuware...hehehe... anie suka yang besar2

    BalasPadam
  3. kita mulakan yang anak anak (kicik kicik)dulu:-)

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.