U Follow I Follow

Jumaat, 21 Oktober 2011

sponser

salam...
ptg nie baru sempat nak tengok blog,banyak cerita menarik dan sedih nak di blog kan,tapi rasanya tak sempat kot :-( aku nak sisipkan di sini coz masa berblog nie sangat emas buatkan ku,( masa tu amat mencemburui diriku ! ) maklumlah kerja kerja luaran masih banyak di luar :-)

eh eh,korang rasa kan,ok tak aku sponser choclate nie wat hantaran anak buah aku?aku terjumpa kat airport level 5 tempat aku bekerja nie,punyalah aku pusing sana sini,sampaikan naik cemuih dah aku cari,sebenarnya banyak yang aku jumpa,semua cantik cantik,naik kelabu mata aku nak memilihnya...tapi :-) duit pun cantiklah kan,maklumlah jual dalam airport paham jelah....! last last nielah yang aku decide pilih,coz yang nie nampak lebih menarik dari yang lain...( harge janganlah korang tanya he he  ...)
apa apa pun yang penting ikhlas tuh...! jangan lak beli tu kerna terpaksa he he....
buat yana dan pasangan ( alamak lupa lak nama pasangannya ),
acik linda sekeluarga ucapkan muga berbahagia hingga ke akhir hayat,dan cepat mendapat zuriat,aminnn (bertambahlah lagi cicit atok,entah yang keberapa puluh tah,ramai gituh !!! )

1 ulasan:

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.