U Follow I Follow

Ahad, 30 Oktober 2011

demam

salam,
dah beberapa hari aku tingalkan kisah ku ini coz dengan tiba tiba jeh aku di serang demam,beberapa hari jugaklah aku di beri mc oleh doktor setelah hampir setahun aku tak mc,inilah wat sekian kalinya aku teruja untuk mc he he...pecah rekod aku tahun nie,ingatkan rekod cantik jeh tahun 2011 tanpa mc....
tapi tu lah kuasa Allah S.W.T...tengah sihat pun jadi sakit betul tak KUN FAYAKUN katanya...!
tapi yang bestnya aku nak cite nie,nak tahu tak hubby dan anak anak aku kata ape,"ibu lau demam best kan,tak bangun senyap jeh umah nie,tapi ibu dah baik nie,sesaat seminit mengaum jeh,"sampai hati tul kata camtu kan kan...tapi aku taklah terasa sangat coz aku tahu depa pun susah hati aku demam,mana taknye asyik makan telur goreng jeh ha ha...anyway aku tinggal kejap yea,coz ade kerja yang perlu aku uruskan,maklumlah hari nie kan hari ahad,sok senin,aku keje anak anak sekolah so kenalah aku menggosok baju sekolah yang berpasang pasang nih,sib baiklah dah sihat lau tak....
" ayah,baju sekolah tak gosok lagi nie,ibu demam cepatlah gosok...!" hah baru padan muka aku ka ka ka :-)