U Follow I Follow

Rabu, 12 Oktober 2011

Pengawas Kafa


ibuuuu...adek dapat jadi pengawas KAFA ! wah dengan seronoknye aku tiba di taska tuk mengambil anak anak,si adek melonjak mengkhabarkan berita tersebut...ye ke,alhamdulillah betul ke nie dek,camana adek lak cikgu pilih,ibu tak cayelah....( beribu soalan aku tujukan ! )...iye ibu,tadi adek buat exam tuk jadi pengawas...habis tu adek leh buat tak?mestilah boleh ibu ! ape soalan uztaz bagi?alah dia tanya apa nama sekolah KAFA ?ape nama guru besar adek?ooooo.....tahniah adek ! eleh,belum tentu lagilah ibu ,(si kakak mencelah ),kena exam dulu,ramai yang cikgu pilihlah ibu,tak tau sape yang dapat....! ( si kakak nie jeles lah tuh hi hi )...takpelah kakak kurang kurangnya adek dah cuba kan....aku senyum je melihat telatah keterjelesan adek beradek ! apa apa pun aku megharapkan yang terbaik buat adek amirah !