U Follow I Follow

Isnin, 10 Oktober 2011

Stori Mori

salam semua,maaf lah...korang mesti boring ngan blog aku kan,coz aku jarang mengapdate blog aku nie,bukannya aku tak nak mengapdate blog aku nie,cuma aku tak berkesempatan nak update,aku layan blog kengkawan pun time bos aku tak de hi hi...sememangnya aku rindu ngan blog aku nie...bukannya takde laptop kat umah,bukannya takde broadband tuk asses enternet,masalahnya bila aku baru jeh nak layan enternet,semua anak dara anak bujang aku berkerumun berebut nak main game...padahal aku benarkan anak anak aku layan enternet ke game ke pada waktu weekend jeh hari tak sekolah...hari sekolah sowry,minta maaflah nak layan enternet main game ke,fb ke ( wah!budak budak sekarang nie dah pandai ade fb )...waktu sekolah layan buku he he,kuasa veto aku !
hari nie aku terkesima lak,tengok kawan aku yang sorang nie,rajin bebenor berblog...banyak betul yang nak di ceritakannya,terus aku bersemangat nak berblog....tapi tu lah kengkawan bila aku dah wat karangan dari A-Z ,tetiba je hilang karangan aku tu,tu yang wat aku lemah semangat (maklumlah baru nak belajar berblog,tak tau tang mana nak save...) tetapi....
bila aku layan jeh blog kengkawan,semangat aku tuk berblog datang balik...

tunggu yea cerita cerita aku akan datang .....

2 ulasan:

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.