U Follow I Follow

Jumaat, 20 Januari 2012

alahai ! tak tahan

      korang rasakan kan patut tak aku potong jeh rambut baby aku nih,coz aku dah penatlah melayan rambut anak aku nih tapi kan bila aku kenang dan di kenang aku bela rambut nie dari kecik sampai sekarang rasanya baru 3 kali aku cantas di hujung rambut tuh,tapi yang aku tak tahan tuh,bukannya aku sorang yang tak tahan,anak aku nie pun sama tak tahan ,tiap kali bangun pagi nak bersiap jeh,nak lah di sikat rambut tu,mulalah menyebek menahan kesakitan padahal aku belum lagi menyikat rambut tuh,bergumpal gumpal rambut tu tika bangun tidoq ! habis camne tu,aku jadi kesian plak,banyak kali jugalah pergi tabika tak bersikat rambut tu hah !

                                 

cuba korang layan gambor nie hah !


posing maut !
   

apa pendapat kengkawan,perlu tak aku cantas lagi atau pun....aku bela jeh,mudah mudahan aku jadi seorang ibu yang penyabar ha ha ha