U Follow I Follow

Isnin, 23 Januari 2012

mandi manda

aku rasa masih tak terlambat untuk aku mengucapkan "Selamat Tahun Baru Cina"buat kaum Cina.

        korang layanlah photo photo yang aku sempat snap sewaktu aku anak beranak gi mandi manda di Pantai Teluk Kemang Port Dickson.
        sebenaqnya aku dan anak anak anak nak balek kampong tapi hubby aku tak dapat cuti kena keje pada tahun baru Cina,budak budak cuti sekolah seminngu,aku cuti 4 hari,just nicelah lau aku dapat balek kampong kan,tapi apakan daya aku hanya merancang tuhan yang menentukan...tup tup mak aku tepon gitahu yang depa nak pi tour ke Kelantan & Terengganu mengikut geng geng mengaji surau depa !maha kuasa tuhan kan ! laulah aku balek kampong dah tentu takdak sape sape kat kampong kan kan !dek hubby aku kesian kat anak anak kami pun merancanglah bawa anak anak mandi manda di pantai,atleast terubat sikit keboringan anak anak aku di rumah hi h...
khemah khemah rehat di tepi pantai,kena bayaq oooo

buah dokong tapau kat pasar malam

sekadar tuk alas perut

air tebu

alahai,anak ayah !

meh ayah suap !


manalah anak aku nie !jangan main jauh jauh !




gerai





fuh fuh ! pasir masuk mata



yahoo !

peace !


makan kopok jeh bang !


senja berlabuh


awan berarak kelabu,tandanya hari nak hujan

khemah khemah pun dah berlabuh
selepas mandi manda,kebetulan ada pameran keta di situ,sempatlah layan anak anak aku berposing kat situ he he...!
lepas mandi manda,tengok pameran kereta


the smurfs



hello kitty








canggih kan




alahai ! aku & hubby


iron man







dalam perjalanan balek
perjalanan balek


layan cerita plak !