U Follow I Follow

Isnin, 16 Januari 2012

rindu menggamit...

rindu menggamit...maaflah kiranya lately nie saya agak terlalai dalam mengupdate kisah hidup aku ini,
maklumlah musim persekolahan dah bermula dan hampir 3 minggu jugalah rutin harian aku seawal pagi untuk menguruskan anak anak,di tambah lagi tahun ini satu satunya hero aku Aiman masuk tahun 1,jadi tak mustahil dalam seminggu dua nie aku agak kelam kabut sikit,mana taknya nak harapkan si kakak kakak,depa pun ada urusan kelas sendiri jadi nak tak nak kenalah aku dan hubby ponteng sari dua untuk melihat lihatkan si aiman untuk biasakan diri di sekolah baru ni,oppsss bukan ponteng,amek cutilah !
hari pertama persekolahan,dah kena berbaris



tengah buat ujian


"susahnya soalan ni ''



huh lega dapat makan dan minum setelah seharian dalam kelas



sesi taklimat sekolah KAFA


bilalah nak habis nie,boringnye...
 minggu nie baru aku berkesempatan tuk lihat blog aku yang daah lama aku tinggal,rindu rasanya ngan rakan rakan blog,harap harap rakan rakan blog tak lupa untuk follow blog aku nie.

ok lah aku tinggalkan blog nie sekejap coz aku ada keje nak di siapkan,kiranya aku berkesempatan t aku update lagi blog aku nie yea...!bye bye....! oh yea,masih tak terlambat kan untuk akau ucapkan
"selamat menyambut tahun baru 2012,moga tahun nie membawa seribu kebahagiaan buat rakan rakan "

2 ulasan:

  1. Saat paling tak boleh dilupa mesti hari pertama sekolah. Samalah macam Aiman mesti dia akan ingat sampai bila-bila mak-ayah cuti kerena dia nak ke sekolah...

    BalasPadam
  2. mudah mudahan ingat bila dah berjaya nanti kan kakzakie :-)

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.