U Follow I Follow

Rabu, 25 Januari 2012

Franch Oil



... dah lama xdgr cite psl french oil ni kan... aku ada kirim ngan kawan aku belikan franch oil nie,so pagi nie dia bagi kat aku,bukannya apa aku nie taklah begitu ariff ngan minyak nie,tapi dah kawan aku suggestkan suh cuba minyak nie,naklah aku cite sikit kaki aku nie hah merekah sakit kat tumit,dah bermacam macam minyak,cream aku gunakan aku cuba,cuma minyak kelapa je belum lagi...dah penat aku jumpa dokto,dokto pun asyik bagi cream yang sama jeh,katanya takdak cream lain,dokto suh aku jaga sendiri ! fullamak jaga sendiri,alamatnya tak terjagalah,bilalah aku nak jaga,hero heroin aku kat umah tu pun tak terjaga aku !

anyway aku cubalah minyak nie,manalah tahu kot kot ok...ade sape2 guna x?? share la pengalaman...

13 ulasan:

  1. kalau dgr radio thr mesti selalu dgn iklan minyak franch oil ni

    BalasPadam
  2. cuba ajerlah mana tau berkesan
    akak pun rimas tenguk rambut anak dara kamu yg selamba dek hisap puting.

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah saya tengah cuba ne ...
      entahlah kak,tak tau dah nak wat geno puting tu,lau tak dapat puting tu dia merengek sakit hati saya dengaq...

      Padam
  3. Oh... mesti bagus minyak ini. Kakak tak pernah jumpa pun lagi. Ada di pharmacy ke lienda?

    BalasPadam
    Balasan
    1. lienda kirim ngan kawan,dia pi beli kat maiden kl...

      Padam
  4. lienda... Insyaallah minyak ni boleh hilangkan rekah di tumit...cubalah...kena rajin... kalau nak elok tumit tu... lepas pakai...kalau keluar pakai stokin... pasti tumit akan halus dan licin...hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh ye ke,camane mie kita nie tak suka ngat pakai stokin,tu lah dokto pun suh kita pakai stokin pas sapu cream dokto bagi,masalahnya dalam pantang pun kita tak suka pakai stokin :-)

      Padam
  5. klau minyak nie ok sya pun nk guna gak ler

    BalasPadam
    Balasan
    1. t saya gi tahu ok ke tak yea,baru cuba nie so far so good lah ....
      meh kita sama sama cuba nak tak....?

      Padam
  6. Mmg ok cuma rajin x rajin je nak guna..
    :D

    BalasPadam
  7. Hai kak..boleh tanya?kat mana nak cri product franch oil?saya dri sabah..susah sgat mo cri produk franch oil nie.. Kak agent franch oil ka?

    BalasPadam
  8. salam, saya x pernah cuba minyak nye, tapi baru je try guna produk mandian n syampu franch oil, rase nye stakat nie hanye ada jual kat mydin je..tempat lain macam takda je..ape yg boleh saya share kat akak adalah skit pasal produk nie memang 100% herbal dan no side-effect..kalau try syampu dye yg ade aloe vera tu ley lembut kan rambut tp kene tengok tahap kerosakan rambut tu n kekerapan kita pakai syampu tu kene la konsisten plus jangan slalu2 cuci rambut takut hilang plak minyak asli yg mmang tuhan dah cipta dalam kulit kepala kita tu..huhu
    ok tu je...terima kasih..:)

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.