U Follow I Follow

Rabu, 15 Februari 2012

sukanya

lately nie aku gitu asyik mendownlod filem filem yang ada di pasaran,bukannya ape aku dah jumpa link tuk dowload,seronok sangat so tak yahlah aku sibuk sibuk nak mengorder ngan astro first tu kan membazir duit aku jeh rm15.00 dalam masa 48 jam je leh tengok ! juga tak yah aku sibuk sibuk ajak hubby aku gi nonton wayang....aku tunggu jeh dalam beberapa minggu  pas tu aku dah leh mengupload sendiri citer apa yang aku nak tengok...!suka suka sukanye....
cer tanya ape citer yang aku tak upload...libas,nasi lemak 2.0,happy feet,sumpahan kum kum,
keramat,ombak rindu,aku bukan tomboy,papa i love you,hafalan shalat delisa(sedih bangat),dan baru kelmarin aku upload citer bujang terlajak,perghhhh aku puas hati betoi...
korang nak tahu???berminat ke??? lau ada yang berminat tuk mengupload filem korang nak tengok nie hah
aku kongsi link tuk mengupload  .http://zombazomba.blogspot.com/ tapi korang kenalah bersabar yea lau nak upload tu amek masa sikit...! aku puas hati jeh coz tak berbayaq he he...!