U Follow I Follow

Rabu, 15 Februari 2012

sukanya

lately nie aku gitu asyik mendownlod filem filem yang ada di pasaran,bukannya ape aku dah jumpa link tuk dowload,seronok sangat so tak yahlah aku sibuk sibuk nak mengorder ngan astro first tu kan membazir duit aku jeh rm15.00 dalam masa 48 jam je leh tengok ! juga tak yah aku sibuk sibuk ajak hubby aku gi nonton wayang....aku tunggu jeh dalam beberapa minggu  pas tu aku dah leh mengupload sendiri citer apa yang aku nak tengok...!suka suka sukanye....
cer tanya ape citer yang aku tak upload...libas,nasi lemak 2.0,happy feet,sumpahan kum kum,
keramat,ombak rindu,aku bukan tomboy,papa i love you,hafalan shalat delisa(sedih bangat),dan baru kelmarin aku upload citer bujang terlajak,perghhhh aku puas hati betoi...
korang nak tahu???berminat ke??? lau ada yang berminat tuk mengupload filem korang nak tengok nie hah
aku kongsi link tuk mengupload  .http://zombazomba.blogspot.com/ tapi korang kenalah bersabar yea lau nak upload tu amek masa sikit...! aku puas hati jeh coz tak berbayaq he he...!

7 ulasan:

  1. Kakak tak rajinlah lienda... tapi kalau beli vcd adalah bila anak-anak tonton ikut sama, itupun tunggu cuti kalau tak memang tak ada masa...

    BalasPadam
  2. hi hi bukannya ape kak,nak beli cd tu mahailah kak,anak anak tengok cd pegang sana pegang sini dah rosak tu yang geram jeh tuh,bila dah jumpa link terus download pastu save as...hah puas hati,pastu burnlah kat cd he he,lau rosak tak lah ralat sangat hi hi

    BalasPadam
  3. As salam lienda,


    can i have your contact no or email, this is regarding the maid, nak tahu dengan lebih lanjut, do email me ummibatrisya@yahoo.com.

    thanks you and salam kenalan hehehe

    BalasPadam
  4. kak ummi..
    kak linda tu kawan se opis irfa..
    akak boleh emel dia kat fazlinda@malaysiaairlines.com

    BalasPadam
  5. wsalam

    maaf yea ummi,sekrg ni kena stop dulu.. pasal mula 1 mac, mana2 maid yg masuk guna pas pelancong mmg tak boleh buat permitnya.
    info terbaru t saya gi tahu yea...!

    BalasPadam
  6. Salam.
    Banyaknya filem yg menunggu tarikh tayangan

    BalasPadam
  7. ah ah awak dowload jeh kat sini,tak yah gi panggung,save budjet hi hi....

    BalasPadam

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.