U Follow I Follow

Jumaat, 21 September 2012

moga berbahagia adekku

 korang mesti marah kat aku kan,coz entry hari nie entry yang dah lapok,tapi aku rasa taklah lapok sangat coz aku seronok sangat nak berkongsi citer aku balik kampong 3 minggu lepas....sikit jeh aku nak citer mudah mudahan adek aku  baca blog aku nie,dia bangga ngan aku sebagai kakak sulongnya yang sanggup balik kampong walaupun baru jeh aku balek kampong beraya...kedah beb bukannya KL hu hu !

citer kisah 3 minggu lepas aku terbang ke kedah balik umah mak aku lah,adek aku bertunang...alhamdulillah akhirnya sampai jugak jodoh adek aku setelah sekian lama frust dalam percintaan,akhirnya terbuka jugak hatinya nak berumahtangga,aku tumpang gembira.....

korang layannlah gambaq yang tak seberapa nih....atleast korang dapat merasakan suasana tika itu....

persiapan juadah buat tetamu

 

mak aku orang yang paling sibuk.....





orang yang paling gembira,mak aku....


panas panas...


akhirnya.....


ehem ehem.....


Laily & Iwan






















  
sesi makan makan
 



 

 

moga bahagia adekku....insyaallah 22DEC2012 akan dilangsungkan,insyaallah...doakan yang terbaik untuk semua yea....moga hari yang di nantikan di berkati Allah S.W.T,amin.