U Follow I Follow

Isnin, 10 September 2012

nape aku kembali

nie citer aku setelah lama menghilangkan diri...

patutkah aku gitahu...? perlukah...?

aku citer jelah kan...mudahan korang paham nape lama aku tak mengupdate blog yang hampir bape bulan aku tinggalkan nie....

aku sekang nie tengah pegnan....baru je lepas mabuk mabuk gitu....tu lah pasal aku tinggalkan blog kejap coz aku mabuk giler tengok blog aku tuh....tah ape ape mabuk aku nie kan...! aku tak leh langsung tengok blog...pelik kan....!!! tapi sekang nie dah ok dah....alhamdulillah baru nak menstabilkan diri....
insyaallah lepas nie aku startlah balek mengupdate citer aku...hope rakan blog sudi lagi menjengah blog aku yang tak seindah blog korang....cuma ciriter harian aku jeh....!