U Follow I Follow

Jumaat, 28 September 2012

bekfes

degil kan,kan aku dah cakap aku pepagi tak leh bekfes nasi lemakkk...perut aku dah rasa semacam dah hah...tapi itulah aura sambal nasi lemak tu yang aku tak tahan kena pulak sambal kerang...entry lepas ada aku citer sini ...aku nie peminat tegar nasi lemak,lagi lagi lau sambal nasi tu sedappp...hari harilah aku melantak sampai aku keboringan....biasalah aku lau tingin makan sesuatu tu pasti cecah 2 weeks baru aku jemu....

 nielah nasi lemak yang aku cakap tuh,cer tengok sambal kerang tuh cam sedap jeh kan...memang sedap pun tak pedas,tak manis sedang sedang jeh he he...aku sukaaa korang aku tak tahulah !


sambil tu aku layan gak ketupat palas nieh...ada member aku juai...satu plastik ketupat kosong satu lagi tuh berinti serunding memang sedap....hah lagi menjadi jadilah sakitnya perut aku pepagi dah melantak pulut....
anyway aku memang degilll.......sian baby ibu lam perut nih :-(