U Follow I Follow

Khamis, 27 September 2012

sari dua

sari dua nie badan cam letih jeh,tak tau nape mungkin pembawakan budak kot....angin dan nak marah jeh...tah ape aepe kan...orang lain pun preggie jugak ceria jehhh yang aku nie muka serius jeh....emmmm entahlah ape yang tak kena pun tak tahulah....nak kata anak anak wat hal taklah plak,baik jeh anak anak aku tuh paham ibu dia penat....pagi nak pi sekolah senang jeh bangun,bersiap sarapan sikit terus ke sekolah...yang kecik pun gitulah kejut sekali jeh dah bangun,cuma mengada ngada tuh datang tiap kali pagi
nak mandi kena dukung,aduh nak taknak si kecik wat hal aku dukung jugak ...hah tambah lagi beban aku...!
tapi nak wat geno dah namanya ibu kan kan kan....

 

tapi yang aku perasan tu minggu nie hubby aku keje petang,baliknya sok pagi...aku jeh ngan anak anak kat rumah mana nak layan makan anak,wat keje sekolah...layan tv sambil bercerita ngan anak anak ...kul 10 dah masok tidoq semua...tidoq awaiiii tapi badan nie tetap letih...dah tua kot,tulah dah tua gatai nak ada baby lagihhhh....biasalah dah rezeki kan kan kan....eh eh tua ke aku nie....tak kottt...baru 30+++.....

k lah cau cin cau,jari jemari pun dah letih nie....