U Follow I Follow

Isnin, 21 November 2011

mood sedih

korang tahu aku rindu sesangat nak mengupdate blog aku nih,hampir 3 minggu jugalah aku tak pedulik dengan blog aku....! yelah mana taknya korang tahu hati aku nie sangat sedih,laki aku accident sekang nie dok umah layan mc...tulang rusuk retak....!aku sedih sangat coz...,hati aku hari hari berduka,nampak jeh muka aku ceria,tapi dalam nie tuhan ajeh yang tahu...aku kesian tengok hubby aku dok kat umah,mati kutu katanya tak keje,maklumlah kawan dah biasa keje kuat demi keluarga,bila dah jadi camnie...tapi ok juga kan coz laki aku nie susah nak cuti asyik keje jeh,hah nie rezeki tuhan bagi suh rehat,cover balik penat lelah keje tu kan...!
sekarang nie laki aku tengah berehat di rumah,layan sukan sea jeh nampaknya tuh....!
anyway aku minta kawan kawan doakan supaya laki aku cepat sembuh yea...maaflah coz entry aku nie begini rupa,ringkas sangat maklumlah hati aku masih dalam mood sedih....hope rakan blog paham yea....!
bye bye...!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.