U Follow I Follow

Selasa, 22 November 2011

nasi arab


huh,baru balik dari melayan  nasi arab"gendang gendut tali kecapi,kenyang perut suka hati "inilah yang terjadi pada diri aku hari ini !
kawan kawan tentu familiar kan ngan saba restaurant kan,kalau tak familiar ngan restaurant saba tu malulah ngan aku coz aku pun tahu restaurant saba tu he he maaf baru nak berjinak jinak ngan restaurant ni...
Hari ini aku keluar bersama rakan rakan untuk menikmati hidangan di saba restaurant,kebetulan hari ini kami nak meraikan seorang kawan kami yang hari ini jatuh ulangtahun nye yang ke 50,langsung kami sepakat untuk meraikan ulangtahun beliau di saba restaurant....tapi malangnya dan sedihnya beliau tak dapat sertai kami coz kesihatan tidak mengizinkan,kami terpaksa proceed juga ke sana coz tempahan dah di buat...aku ok ajeh coz bukan senang nak makan nasi arab di cyberjaya nie,tambah tambah lagi ada orang sponser ( belanjalahlah tuh...),huh memang sedap giler nasi arab nih,banyak siut sampai tak terabis makan siap tapau tapau lagih.....kena plak ngan banana milk fuhhh terangkat wa cakap bebbbb.....
korang lau ada masa tu gi lah layan nasi arab kat cyberjaya,datang sekali pasti nak datang lagi....!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tiada apa yang menarik dalam catatan ini,titipkan ulasan rakan rakan sebagai tanda sokongan,
Terima Kasih.